روز ِ مرد!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشتی:

 

 

 

امروز روز مرد است و من

 

همه ی آنچه را که برای شاد باش ِ این روز

 

برایت خریده ام دور خودم چیده ام

 

و از خودم می پرسم

 

اصلا مردانگی به چیست؟؟

 

به اینکه با غرور مردانه

 

دلِ زنی که عاشقانه دوستت دارد را بشکنی؟!

 

یا مردانگی به این است که

 

برای  از تو دل بریدنش

 

به هر زور و تهدیدی چنگ بزنی؟!!

 

یا با دلی مردانه دلسنگ بودن را نشانش دهی؟

 

نه عزیزم مرد بودن به اینها نیست

 

مردانگی را من در دستانِ روزی مهربانت

 

دیدم

 

مردانگی طنین صدایت بود

 

که مهر نثارم میکرد

 

مردانگی برای من

 

دلِ روزی بزرگت بود که زود

 

خیلی زود...زد زیر تمام مردانگی هایش و

 

نــــــــــــــامرد شد...

 

روز مرد بر تو که مرد بودن را در حقم تمام کردی مبارک!!!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت21:14---17 خرداد 1391
مردانگی...آه...:|....محمدم وقتی که مرد شد...ندیدمش

رها
ساعت0:34---15 خرداد 1391

همه رو خط زدیم که به عشقمون برسیم غافل از اینکه خودمون خط خورده ی عشقمون بودیم تابه عشقش برسه

وبت خيلي قشنگه/ب منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:18 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com